28 maj 2008

Den perfekta stranden

Jag är avundsjuk.


Mer semester till mig tack!


Det verkar som att Stuart Westmorland har varit på den perfekta stranden. Jag är avundsjuk. Stuart Westmorland heter fotografen som tagit drömbilden som slog emot mig när jag öppnade DN.se på min webbläsare. Jag hoppas att bilden är någotsånär sann, att den inte retuscherats och fixats om allt för mycket.



Jag undrar om den där stranden är bra att jogga på?

Nu vill jag veta: var hittar man en strand som denna? Jag ska åka dit!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har varit på en sådan strand.-) White sunday beach i Australien. Kanske det vackraste ställe jag varit på...

Anonym sa...

Ingen aning. Men jag vill också!!
Är en resa dit inte en bra belöning för ett marathon förresten?

Anonym sa...

thailand?
annars kan jag bara rekommendera thassos i grekland. Också vita stränder, men inte så långa.

Cizzi sa...

jäklar vad lockande det ser ut =) vill också dit!

Anonym sa...

Det ser precis ut som udden på Koh Mook Sivalai Beach Resort (där Olof & jag var i våras). Den var totally LOVELY! Vit sand, nästan som potatismjöl, och JA den gick att jogga på :)

Anonym sa...

Just det där fotot verkar komma från Felidu Atollen på Malviderna.

Anonym sa...

Maldiverna ska det ju vara förstås :)

Anonym sa...

får jag följa med?

House Of .... sa...

haha skulle precis komma in och skriva om världens vackraste strand, men nu ser jag att Maria hann först;) Fast den heter whitehaven beach tror jag-=)

stor kram