03 augusti 2006

Snabbtips om snabbmål

Ibland vet jag inte vad jag ska äta. Då är det bra att det finns snabbmat!

Nutrilett Meal Brownie

Med snabbmat menar jag inte Burger King. Nej detta är snabbare än så. Dessutom godare. Nutrilett Meal i smaken Brownie. Gott och faktiskt ganska mättande. För 35 spänn på Konsum får jag en förpackning med 2 bitar, så det räcker till både frukost och lunch. Bitarna är större än Modifast och Naturdiet och därmed mer mättande. 228 kalorier per bit (bar) "kostar" den.

1 kommentar:

Puma sa...

Hej Excel, jag håller med dig. Vissa drinkar smakar blä! Nutrilettdrinkarna har jag inte druckit på år och dar iof men jag brukar köra Modifasts chokladsmak, den är ganska god. De andra smakerna är inga höjdare. Men denna brownie-bar är faktiskt godare än man kan tro! Prova! :-)