13 maj 2006

SATS Personal Trainer


Jag gillar styrketräning. Jag gillar snabba resultat och jag vill se skillnad på det jag gör. Styrketräning är optimalt för detta. Men ibland tappar jag motivation...

SATS PT
Jag funderar på att inverstera lite pengar i mig själv för att utveckla min muskelmassa. Jag vill ha muskler. Jag vill att det ska synas när jag spänner mina biceps!

Jag gillar att träna i maskin och med fria vikter. Men det är ganska tråkigt att träna styrka själv. BodyPump i all ära men det känns inte som att det bygger muskler i den bemärkelse som jag skulle vilja.

Det är med andra ord dags för en PT. I veckan tänkte jag höra med SATS om vad det kostar och vilka som står till förfogande.

Jag vill ha en PT jag trivs med. Han/hon ska vara jäkligt tuff men ändå snäll och ödmjuk. En svår kombination. Jag vill bli pushad till mitt yttersta utan att bli avskräckt från träningen.

Hur det går - ja det återstår att se!

Inga kommentarer: