11 juni 2007

Rihanna - Umbrella

Bästa låten just nu. Bör tas med ut i joggingspåret!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, jag älskar den låten! =) Har varit med mig ut på ett par löprundor ett tag nu och gör mig sååååå peppad!!

Anonym sa...

åh, tack för tipset :) Black eyed Peas- Pump It, är min favvis när det ska ges järnet=)

Anonym sa...

min favvolåt också =)

Anonym sa...

det e underbar!!!!!!! synd bara att radion håller på att spela sönder den =(

Puma sa...

Nu har jag ocksa spelar sonder den laten. Synd att det bara ar nagra enstaka latar som funkar att trana till pa det albumet. Men jag har hennes tidigare ocksa och dar finns nagra stycken som ar skitbra att lubba till!! :-)

Anonym sa...

hej rihanna jag bor i svergie vilken stad vetlanda jag bor i ring vägen 20 jag vill att du ska komma min ¨msn är maria_pink_star@hotmail.com ok ger det till zac efron vanessa corbin blue monique lukas ashley