18 juni 2007

Man 18 jun: Good life training

Jag har varit framme sedan fredag. Men vaskan kom forst igar. Dar lag allting. Fran min alskade plattang till mina traningsklader. Sa istallet for att trana har jag agnat helgen till att ata brownies, iced cappucinos och en massa annat onyttigt. Men nu ar det andra bullar som galler.


Good Life Fitness
Jag holl pa att missa min connecting flight i fredags. Jag hade ynka tva minuter pa mig nar vi mellanlandade i Munchen. Jag hann. Men inte vaskan. Det ar sa typiskt... och eftersom man inte far ha nagra vatskor i handbagaget lag ju saklart allting i resvaskan. Det enda jag hade i handbagaget var tva bocker, pass, planbok och min ipod. Grattis grattis.
Anyways, som man sager pa den har sidan Atlanten. Nu nar jag antligen fatt min vaska har jag kunnat trana. Nar jag bodde har i Toronto forra gangen tranade jag ofta pa Good Life Fitness (typ som SATS i Sverige). Sa ocksa idag. Jag korde 30 minuter pa rullbandet men har totalt glomt bort hur man raknar om fran miles till kilometer. Sa att jag sprang pa 8 mph sa mig liksom inget. Men det gick bra. Hade jag vetat att det var nastan 13km/h hade jag nog inte orkat lika lange...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med en rapport från dig!

Låter ju toppen "over there". Skönt att det finns bra gym också!

Ha det fortsatt bra nu.