28 juni 2007

Tis 26 juni:Tidigt kallartraning

TV-nyheterna har forutspatt 40 dagars varme tre dagar i rad nu. Hitills har de haft ratt. Det ar inte varmt dar ute - det ar en bastu! Sa vad passar da battre an lite hederlig kallartraning (bilden nedan visar dorren in till gymmet som jag hittat till via garaget).


Cardio

I tisdags morse lag jag i sangen och funderade bade lange och val. Ska jag orka ga upp? Ska jag ligga kvar? Till slut kom jag upp. Jag vet ju hur sur jag blir om jag ligger kvar. Det kanns som ett gigantiskt misslyckande.

Vi var bara tva stycken nere i kallaren. Jag korde pa crosstrainern samtidigt som jag kollade morgontv. Allvarliga nyheter som brander och mord, varvas med bilder pa Paris Hilton som var nyutkommen fran fangelset. I 30 minuter korde jag pa. Fem minuters uppvarmvning och nedvarvning och intervaller pa en respektive tva minuter daremellan med en puls pa runt 85%. Sedan korde jag en massa situps med hjalp av stativ.

Inga kommentarer: