29 juli 2008

Dagarna efter det som var då

Idag är det tisdag. Idag kan jag gå i stort sett normalt. Igår var jag ute på promenad som tog tid fast den var kort. Imorgon tas det nya joggingsteg. Idag ska jag sluta upp med att äta godis med ursäkten att jag faktiskt varit ute och motionerat i 24 timmar. Det är alldeles för länge sedan!



Tack för alla era kommentarer till mitt romaninlägg nedan. Jag tycker alla ska prova på ett tidslopp - alla klarar det. Var och en i sin takt, med sina egna mål. Det är en upplevelse över det vanliga, och ett givet tillfälle att vara riktigt stolt över sig själv och sin egen insats. Oavsett hur långt man kommer på 6, 12 eller 24 timmar - ska man vara jäkligt nöjd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är fortfarande grymt imponerad.. men vet inte om mitt psyke skulle palla det, men det vore en enorm upplevelse!!

Diggar din blogg föresten :)