01 september 2006

Surftips

Jag har inte tränat alls i veckan. Jag har jobbat och sedan somnat redan klockan nio. Men imorgon så måste jag hålla mig vaken för då är det dags för St Eriksloppet - min första halvmara. Nu sitter jag här och försöker inspirera mig själv genom att surfa på webben. Detta smågodis hittade jag:

Kaloritest: Hur många kalorier förbränner din kropp varje dag?

Träningspuls: Vilken puls bör du ha när du tränar?

Styrketräning: Bra sida om du inte vet hur du ska träna styrka bäst på gymet.

Fettförbränning: Mer ingående om fettförbränningsträning. Intressant om du orkar läsa!

Löparprogram: Träningsprogram för den som vill springa bättre (jag vill!).

PrimaVi: Lite allmäninfo om hälsa, träning och idrott. Som en specifikt inriktad nyhetsportal. Rätt skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är oxå nyfiken... Hur gick det?