26 februari 2007

26 feb: Aktiv vila

Efter en massa (nåja, bara 5...) dagar på gymet är jag värd en vila


Bullvila

Dagens vila innebar bland annat 3 underbart goda bullar. Inte bra.

Aktiv vila

Dagens vila innebar också en lång senkvällspromenad hem från mina föräldrar utåt Nacka till mig på söder. Det är ganska långt. Det blev 70 min i snöslask. De första 60 min var ganska roliga men på slutet blev det lite småtråkigt. Och väldigt blött i skorna. Men - man tänker bra när man är ute och går (och joggar). Jag träffade på några harar utanför Eriksdalshallen (lyckades bara fånga en suddig en på bild) och en naken segelbåt i snön. Annars hände det inte så mycket ute i snöslasket.



Imorgon

Imorgon blir det gymträning igen. Och inga bullar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe bullar är gott och ibland kan man unna sig ett par! ;)

Puma sa...

Jag vet. Bullar är suuupergott! Finns det något bättre än nybakade kanelbullar tillsammans med ett glas mjök?