03 februari 2007

Blod, svett och tårar

Äntligen har jag hittat min boot camp-inspirerade träning!


Army Fitness

Det var via nätverkssiten Shortcut som jag fick tipset: Army Fitness. En boot camp-inspirerad typ av träning mitt i Stockholm. Kan det bli bättre? - Ja förmodligen. För enligt schemat tränar de 06.15 på morgonen...

3000 lax för en omgång om 3 gånger per vecka i 6 veckor. Låter som en utmaning och något som jag skulle vilja prova på. Men det blir ju lite dumt med både ett SATS-kort och en annan träningsutgift på 3000kr. Men - pröva, det ska jag allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Var inne och googla på "Army Fitness" och hittade ditt inlägg om det samma. Jag är grundare och ansvarig för "Army Fitness" i Sverige. Det finns fortfarnade några platser lediga i campI klassen som startar om 2 veckor..så vågar du utmana dig själv? Maila mig och anmäl dig!Hooah!