12 mars 2007

Stockholmshemma

Är Stockholmshemma igen (vill gärna att Åre ska bli mitt riktiga hem...)

Hemma

Kom hem runt 02.00 inatt och är således seg idag. Är stel i nacken och har superträningsvärk högt upp på högra låret och i vänstra delen av rumpan. Nej, det är inte på grund av längdåkningen eller utförsåkningen. Det är liftträngselns fel.

När Olympiagondolen blir full så blir den riktigt full. Mest synd är det om de (bland annat jag) som får stå längst in. Det finns liksom inte plats att stå ordentligt. Det är för många pjäxor i vägen. Jag hade oturen och stod så otympligt till att jag vilade på ena fotens framkant hela färden uppför skutan och när jag väl kom upp darrade hela låret av muskelansträngningen... det går att bli fit i liften! :-)

Kvällsplaner

Ikväll blir det nog något lågintensivt träningspass. En långsam jogg kanske, om höften tillåter det, eller en långprommis. Men nu först ska jag gå och inspireras av en PT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att hitta min blogg bland länkarna! :)