20 juni 2007

Tis 19 jun (forts.): Kallargym

Jag hittade ett gym i kallaren dar jag bor!


Kallargym

Gymet ar hur bra som helst. Precis som ett riktigt gym, men i miniatyr. Har finns cykel, rullband, trappmaskin, orbitreks och rowing machines. Och i ett annat rum finns en massa styrketraningsgrejer.

Jag tog en svang ner till gymmet vid 22-tiden igar och cyklade i 20 minuter och korde trappmaskin i 10 minuter. Enligt maskinernas egna monitorer forbranner man ungefar lika mycket pa dem men sa kanns det absolut inte. Cyklandet var relativt lattsvettat aven om jag korde intervaller sa att staplarna pa monitorn slog i taker. Men trappmaskinen - oj oj. Aven pa laga nivaer lackar svetten!


Efter cardion korde jag situps i en sadan dar situpgrej - typ ett stativ pa golvet. Jag tycker de ar ratt sa bra for man behover inte spanna sig i nacken.

Inga kommentarer: