18 oktober 2006

18 okt (cont'd): Spinning x 2

Efter morgonens tidiga kortjogg satt jag still på kontoret hela dagen. Därför var det skönt att få röra på sig lite på eftermiddagen i och med totalt 100 min spinning.

Färgglad spinning på Söder

Det blev två spinningpass på SATS Söder. Ett blått följt av ett gult. Det var skönt att få göra av med lite energi men jag hade hoppats på mer från det blå passet. Dessvärre utstrålade instruktören (som förvisso verkar vara en jättesöt och vänlig tjej) noll energi, musiken var urkass och jag blev inte alls peppad att köra tufft. Bättre var det på det gula passet - bättre musik, bättre instruktör och framförallt mer folk!

Dagens träning resulterade i nästan 1200 borttränade kalorier (vilket som jag som vanligt tar med en nypa salt för jag tycker det låter alldeles för jättemycket) enligt Viktklubb.se


Inga kommentarer: