21 februari 2007

21 feb: Let´s dance!

Idag gjorde jag något nytt. Jag dansade!

Let´s Dance

Jag körde en gul dansklass på SATS Regeringsgatan. Den suveräne och otroligt inspirerande instruktören Angelika stod som förebild på scen. Det var riktigt ruskigt roligt!! Bra låtar. Bra rörelser. Bra alltihop! Jag vill dansa mera (jag gillade det lationinspirerade mest)!



Dagens minus var mina skor. De känns lite instängda. Mina älskade Pumaskor gör sig dessvärre bättre i skyltfönstret än på ett par tränandes fötter.



Mage

Körde lite mage också. Breda höfter och runda rumpor är snyggt. Men en vetedeg till mage är det inte. Körde både rena situps, crunches på matta, crunches på boll och gung upp och ner med benen. Även om jag inte satsar på magrutor så vore det schysst med en lite tightare mage.




(Inte min mage tyvärr...)

Inga kommentarer: