05 juni 2007

Mån 4 juni (forts.): Yoga!!!

Jag skrev yoga med tre utropsteckan i titeln ovan. Varför? För att idag var det riktigt sådär speciellt. Jag förstår nu att man kan bli frälst.



Jäkla bra yoga

Jag trodde inte att det skulle gå så bra igår kväll på yogan. Jag mådde lite konstigt innan, och var dessutom hungrig. Och så vet jag ju sedan tidigare att jag brukar må lite småilla när jag yogar sent på dagen.

Alla men till trots - det har aldrig gått så bra på yogan som igår. Jag mådde inte illa alls. Och jag kunde sträcka, sträcka och sträcka som jag aldrig gjort förut. Det var så coolt! Ja, faktiskt. Coolt är rätta ordet. Det var knökfullt och tokvarmt men äntligen kände jag mig som en i "gänget" - att jag kunde göra rörelserna nästan lika fullt ut som de flesta andra.

Inga kommentarer: