15 juli 2007

Fuska benen snygga

Jag visste det - lange leve de spetsiga skorna!

Spetsig sko = snyggare ben

Jag laser och nickar instammande: enligt en tidning sa blir benen snyggare i spetsiga skor som inte gar sa langt over foten, an i runda tar som tacker mer. Sa nu kan jag helt ignorera alla trendrapporter som sager att spetsiga skor passar bast langt in i garderoben. Jag har aldrig forstatt vad som ar sa tjusigt med runda tar anda, inte pa mina fotter i alla fall.

Skotipset kommer fran min tillfalliga bibel InTouch. Pinglan till vanster med de spetsiga skorna ar Eva Mendez. Enligt tidningens stylist har hon snyggare ben an bruttan till hoger - och detta alltsa tack vare skorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

spetsiga skor är grymt! gärna med lite klack! man får faktiskt finast ben av det! det är nog sant det!! snyggt snyggt!!