06 december 2007

Stockholm Marathon

Extra extra! Banläggningen på Stockholm Marathon görs om!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har anmält mig till Sthlm Marathon idag.....fick en knäpp på lunchen så jag bara gjorde det! Ska bli spännande, men kul att ha något att träna för!!! Tack för inspiration!!!

Puma sa...

Malla:
"Knäppar" kan vara bra ibland!! Hoppas den håller i sig. :-)

Sofy sa...

Och där fick jag upp mina förhoppningar helt i onödan... Tänkte för en bråkdel av en minut att jag kanske kunde slippa Södermälarstrand andra varvet där det var så extremt jobbigt i somras. Folk snackar om västerbron, men nä, den upplevde jag som ett mycket mindre problem än seeeega södermälarstrand där det kändes som att knivar vreds om i knäna. Hi, hi, visst är det härligt med marathon! :)Can't wait!