29 mars 2008

God helg!

Äntligen helg. Äntligen hemma. Äntligen snart en ny vecka.

Planen

Fick sms från Coola Karin idag. Hon är på cykelläger i Laholm. Idag hade hon sprungit 7km på morgonen, cyklat 100km på dagen och sprungit 5km till på kvällen. Tror ni jag är avundsjuk eller. Jag är så avundsjuk att jag kan skriva det i både fet stil och stora bokstäver!

Denna vecka har jag en alldeles egen chans till träningsrevansch på mig själv. Grabben har precis gett sig av till Åre (igen!) för en veckas skidåkning vilket betyder att det är bara me, myself and I nästa vecka. Perfekt. Då har jag inget annat att göra än träna på kvällarna (och tyvärr även jobba som en tok på dagarna). Dessutom kan jag åter börja boka SATS-klasserna från och med imorgon. Snacka om att nästa vecka är som upplagd för svettiga kvällar!

8 kommentarer:

Sofy sa...

wooohooo, det blir ju kanon!

kram kram

Anonym sa...

Välkommen in i matchen igen :) Kanske ses vi på ngt pass nästa vecka.

Anonym sa...

låter härligt =) jag har tagit tag i min löpträning igen så nu jäklar =) jag ska få ordning på skiten. haha

Puma sa...

Sofy:
Jajamen, kanoners!!

Susanne:
Ja jag hoppas det, även om jag inte kan köra 17-klasser som förut.

Cizzi:
Ja jag läste det - lycka till!

Dunceor sa...

Sikken lyx med en veckas skidåkning till. Jag är så avundsjuk på er.
Kommer nog bli en kanonvecka för dig, tyvärr så är ju sambon lite iväg för ens träning för man vill ju umgås men samtidigt så vill man träna.

Anonym sa...

Om du måste köra efter 17, testa Niklas spinningpass på tisdag (Söder). Brukar alltid vara fullspikat och är ett KANONpass!!

Puma sa...

susanne:
tack för tips, ska kolla upp!

Karin sa...

haha =) Det är ju bara att hänga med nästa gång vännen! SKaffa en cykel och häng på vettja =)