29 mars 2008

Träningsmusik

Finland kan väl inte göra bra musik? Jo, minst en bra låt finns faktiskt. Dessutom är det en ypperlig träningslåt. Den har följt mig på ganska många löparrundor. Räddat mig från psykbryt på raksträckor. Piskat på mina ben i uppförsbackar. Fått fötterna att trampa fortare i svaga utförslöp.

Jag pratar om Hanna Pakarinen och låten Leave Me Alone, från 2007 års upplaga av ESC.




Nu go' vänner, ska jag iväg och träna. Klockan 13.40 är jag på gymmet. Klockan 17.40 planerar jag att gå därifrån. Planeringen är spikad - nu ska den genomföras. Återkommer framåt nattkröken med en rapport för efter träningen ska jag och Nilla icke-träna med mat och vin. Trevlig träningslördag på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med lite egotid ibland, du kommer säkert att få en fantastiskt rolig vecka =)!

Anonym sa...

BRA kört på spinningen idag! Hoppas du får en toppenkväll med Nilla :)

Tausert sa...

ah, den låten är bra! Ska nog lägga in den i träningslistan till nästa gång då :-) Hade lite ny musik i ipoden idag och det hjälpte mig runt efter ett långt löpuppehåll :-)