27 juni 2008

Sprint

Slutet av veckan går i fast forward. Det spring hit och spring dit. Det är tyvärr livet som kallar. Inte träningen eller någon sprint på löparbanan. Det är möten det är deadlines, det är panik här det är hej kom och hjälp mig där. Onsdagen innebar planerad vila och gårdagens lunchträning kördes över likt en ångvält full av jobb. Kvällen bestod av ett välkommet avbrott med skumpaprovning hos vännerna (4 härliga flaskor skulle smakas, avnjutas och diskuteras). Sedan återvände stressen och jag rusade hem för att packa väskan långt efter midnatt. Idag är det panik med allt på jobbet. Allt ska vara klart innan semestrarna och jag har det härliga uppdraget som projektledare. Det är som att fånga in en skock hönor på vift - och det ska göras snabbt. Ikväll åker jag ner till Halmstad (igen) för en stundande bröllopsfest. Mest ser jag fram emot löpträning i den där mördarbacken jag hört talas om. Den ska bli skoj!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg puman! ;)

Löpning & Livet sa...

Stackare! Hoppas backen gör dig lite gladare :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Bahhhhh du jag känner igen mig! Spring spring spring.... men inte på något löpband utan mellan rum och möten!
Trevlig helg vännen!

Magda Gad sa...

Det bästa med deadlines är friheten som infaller när allt är över :-)