29 juni 2008

Det som kallas livet

Det har varit mycket nu. Och lite. Lite träning för att mycket annat kommit i vägen. Men det spelar ingen roll vad som kommer i vägen. Även om det består av bröllopsfest med fördrink x 2, glas med vin x 4, avec (bara en - jag är inte så mycket för avecer), drink x 3. När klockan slog halv fyra på morgonen tyckte jag att det var en bra idé att promenera halvmilen hem i gryningen.

Idag är det varken mycket eller lite. Idag är det backträningsdag. Jag ska bara dricka några glas vatten först... (och så ska jag övertala grabben. Han gnäller om sitt huvud...)

Här står vi med fördrink nummer 1 i handen...

Festens anledning: en kärleksförklaring

Vätskepaus!

Klockan är runt 5 på morgonen.
Jag befinner mig på en landsväg i Halland.
Och jag är ganska nöjd med att gå den där halvmilen hem.
(Grabben klagar inte så mycket han heller)

Vi hittade en ny kompis i gryningen.

11 kommentarer:

Ulrika sa...

Haha - gillade den där bilden på dig. Och det ser ut som "grabben" är en gentelman också för det är väl hans kavaj du har? ;)

Em Löfgren sa...

vilka fina bilder på dej tjejen! vilken underbar klänning!!

House Of .... sa...

jättevacker är du på bilderna=)

Susanna sa...

Det var en riktigt Marylin Monroe bild den där sista på dig :) Så mysigt att gå hem genom sverigelandskapet just då det börjar ljusna!

Löpning & Livet sa...

Vad fina ni är! Och vad mysigt det såg ut att prommenera i gryningen! :)(Igelkotten såg också stilig ut :))

Stina sa...

måste säga att ni är fina tillsammans :)!

Sofy sa...

Superfin klänning! Det strålar om dig, även om det är på långt håll! Så glad för din skull att det går åt rätt håll vännen!

Jag hoppas du bjuder på backträning i Halmstad våren 2009??!!

Kram

Anonym sa...

Du ser nästan dubbelt så stor ut som din kille!

Anna (Orka mera) sa...

Å vilka fina bilder! Och kvällspromenaden verkar jättehärlig!

Puma sa...

Tack alla för komplimangerna, ni är så söta!

Till Lotta:
Ja det är en ganska korrekt uppskattning. Grattis! Han är en liten grabb. Jag är ingen liten tjej.

Anonym sa...

Det jag tänkte på när jag såg bilderna är snarare att jag tycker du ser mycket smalare ut. Kollar du dina mått, eller går du bara på vågen? Du vet väl att vågen luras när man styrketränar också.
Lottas kommentar tyckte jag bara var j-t onödig och elak.