17 juli 2008

Finn 1 fel!

Greetings from Bohuslän!

Road trip

Vi tog en omväg via Bohuslän på väg ner till Halmstad. Kom till ett småregnigt Smögen igår, checkade in nära bryggan. Tog en svängom mitt i natten och konstaterade att det var full rulle i båtarna och att det var kallt och blåsigt.

Idag lyste solen och i nedcabbat format gjorde vi Bohusläns alla pärlor. Kungshamn, Havsstenssund, Grebbestad, Fjällbacka, Hamburgsund, Bovallsstrand, Hunnebostrand, Lysekil, Stenungssund och en sväng ut på Tjörn.

Det har varit en fin och fartfylld dag. Men det har funnits ett stort fel på hela dagen. Felet finns att utläsa i denna bild:

Här står jag och fryser.
Hittar du felet?

Se längst ner i inlägget för svar.

Smögensjöbodar

Road trip

Folkfyllt Fjällbacka

Svar på finn 1 fel: Inga träningskläder! Dagen har försvunnit helt utan att jag hunnit med någon träning. Gigantiskt fel!

3 kommentarer:

Sofy sa...

Asch! Det tas igen, så tänker jag! Du måste bombardera min blogg med vilken glasskiosk som är den bästa, var de godaste färska räkorna köps, vilken väg som är finast, var man ska handla jordubbar, sevärda sjöbodar och ja, allt det där!!! Vi gör ju nästan samma trip om en vecka!
(men det är inte för att härmas, jag lovar! Vår trip har varit bestämd sen länge, men nu har visst några tokiga människor utökat den så den även inkluderar halmstad...) Kram

Anonym sa...

Ja, å andra sidan har ni swischat fram i Bohuslän med en väldans fart, så det kanske vart lite synintrycks-träning om inte annat ;-)

Jo...det där om att "resan fortsätter" så menade jag bara att min ner-i-vikt-och-komma-i-form-resa fortsätter nu efter ett bra uppehåll. Åh så skönt det är att komma i gång igen!! Och kul att läsa i din blogg igen :-)

Anonym sa...

sofy:

nån tokig bloggare kan säkert bombadera din blogg med svar på dina frågor, men det blir bättre ju närmre halmstad man kommer ;-)