17 december 2008

Tränings-DVD

Är detta den perfekta juklappen?

Träna på 17 minuter

I min familj köper vi bara en julklapp. Under stor hemlighet drar vi lott om vem vi ska köpa till och regeln säger att värdet får vara högst 300 kronor. Den som ska köpa julklapp till mig skulle gärna få köpa GymGlams nya tränings-DVD: "träna på 17 minuter".



Tyvärr hade jag inte möjlighet att tacka ja till erbjudandet att vara testperson för övningarna på den nya DVD:n, men jag har tränat till GymGlams kortfilmer på bloggen och jag har varit på några av hennes pass. Jag fick rejäl träningsvärk efter bootypasset - så det är ju onekligen bra träning. Dessutom känns den rejäl och effektiv och inte sådär mesig som vissa träningsfilmer ger intryck av att vara. Och 17 minuter känns som en ganska bra tidsrymd att träna framför TV:n...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle göra mycket för att få GymGlams kropp men misstänker att det krävs mer än 17 minuter!!

Anonym sa...

Jag hade träningsvärk i flera dagar efter det där bootypasset som vi var på tillsammans. Men Caroline var en stjärna och riktigt grym! :P

Anonym sa...

Tack snälla du!!!

Magdalena sa...

Verkar bra. Jag tror att många fastnar för att det "bara" är 17 minuters träning men de fattar inte att det ska vara 17 min av 100%-ig "ta ut sig" träning.
Tipsar om denna:
http://www.tvshop.com/SE/products/3360/6684