07 oktober 2007

Lilian Magnusson

Ni läser väl om den imponerande Lilian Magnusson i dagens DN?

Från 87kg till snabbaste löparen

Lilian Magnusson är cool. Übercool. Mina superlativ vet inga begränsningar när jag tänker på henne.


Den fantastiska framgångssagan som jag hoppas ännu bara är i begynnelsen läser du antingen i dagens DN-söndagsbilaga, eller här.

Själv försöker jag dricka en frukost i form av ett "sport meal" från WNT. Det är skitäckligt. Anledningen heter jordgubbssmak. Snart ska vi ut på långpass, jag och grabben. Jag undrar om mina ben fortfarande kommer ihåg hur man springer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

klart du minns!! Run Puma, Run!!;)

Anonym sa...

Läste också om henne idag, grymt imponerande! Och ändå verkar hon vara så "normal" och jordnära.

Klart du grejjar långpasset kanon! Spring några extra km till mig också :).

Anonym sa...

Jag läste det å la oxå in det på min blogg för jag tyckte det var så coolt! :)

Det är väl en Puma-jumper hon har på sig... ;)