06 oktober 2007

Träning?

Jag upplever just nu det längsta träningsuppehållet i mitt mannaminne.

Träning?

Det var nog en vecka sedan jag tränade sist. Sedan har det liksom gått i ett. Jobb, resor och Stieg Larsson (jag har nu läst alla tre böckerna så han kommer inte utgöra ett problem mer). Med mera. Och så kommer det fortsätta vara även under nästa vecka. Jag åker till Barcelona på måndag. Kommer hem sent på onsdag kväll och åker ner till Halmstad för intervju med VD (yey!) på det jobb jag sökt. Sedan upp till Göteborg på fredagen för en mysig helg med grabbens fyrverkeri på Liseberg på söndag kväll och sedan åka hem mitt i natten för en ny - och förhoppningsvis lite lugnare och skönare vecka.

Så ser det alltså ut. Därför hoppas jag kunna ta mig i kragen och kunna träna något vettigt imorgon. Funderar på ett långpass (löpning). Det skulle vara skönt med ett löppass på torsdag också och släppa lite på den nervositet som jag troligtvis kommer bygga upp innan intervjun. Och så blir det säkert lite löpning i Göteborg också: Skatås och kanske Slottsskogen. Att jag ska ut och springa i Barcelona kommer nog inte att hända, men det är en skön tanke!

Inga kommentarer: