13 december 2007

Träningsvila

Jag känner mig sådär skönt mör och mosig i benen.

Torsdag

Jag får sällan träningsvärk i benen av spinning eller löpning. Istället blir jag sådär mör och mosig. Trött helt enkelt. Lite seg. Därför passar det bra med 80 snabba mil i bilen ikväll. Anders Szalkais 8km får vänta tills imorgon!

Denna helg tar jag med mig både dator, Telia Homerunkoder och mobilt bredband. Så jag finns med er hela helgen. Och ni med mig! Träningsviljan och löparkläderna åker också med. Och kanske Casalltwiststeppern. Kan vara bra att ha den där uppe till jul...

7 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ha en jätte bra helg tjejen! Åk mycket skidor men var rädd om benen!

Ebba sa...

Hoppas att du får det kul i Åre! Ganska nära mig ju =)

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig helg!:-) känner igen det där med bentröttheten, upplever det oftare än träningsvärk.

Mjölksyra sa...

Hoppas du får riktigt superskoj!

Unknown sa...

Hoppas du får det bra däruppe!!! Och att resan gick smidigt och fort :) Vad blev det för bil till slut?

Puma sa...

Nilla:
Jag har det så bra så bra. Sitter här och myser med snön utanför... :-)

Mrsebba:
Var är du nånstans?

Mee:
Ja. Vet inte om det är bra eller dåligt?

Mjölksyra:
Jag försöker! :-)

Mialena:
Tackar. Resan gick bra, uppe 03.30 imorse och då var ögonen ganska små... det är både bra och dålig att köra på natten: bra för att det är 0 trafik. Dåligt för att man riskerar att bli trött. Det bidde en Ford Galaxy till slut. Så nu kan vi krocka utan att bli platta. Men vi ska försöka undvika det ändå. :-)

Ebba sa...

Jag bor ju utanför Östersund. ;D En bit ifrån Åre alltså, men ändå inte överdrivet långt. =) Ha en toppen helg och ta det lugnt i backarna!