18 maj 2008

Uppladdning inför Marathon

Varvet är historia. Detta trots att jag väntar på mina Göteborgsvarvetbilder som fortfarande färdas i någon osynlig tråd mellan telefonen och min gmail. Nu är det bara maran som gäller. Idag har de flesta tankar uppfyllts av dessa kommande 42195 meter. Nu sitter vi här på tåget på väg hem och jag kollar vätskestationerna på banan. För banan kan jag redan. I huvudet känns den kort. I verkligheten är den jäkligt lång. Jag ska ladda tills pannbenet blöder!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gör som jag, vila dig i form!!

Puma sa...

grabben:
nej tack, jag har sett hur det kan gå!

Anonym sa...

Haha, jag satt också och kollade vätskestationerna igår... OCH banan, för jag kan den inte. Men den verkar fin. Fast lång!!! Nu laddar vi och kör!

gullfot sa...

Snart snart snart... du har ju i alla fall en uppfattning om hur långt 42195 m faktiskt är :-) Laddad är bara förnamnet, och det känns hemskt att det inte blir långpass förrän om knappt två veckor!

Anonym sa...

Har du pallat att springa hela den oändliga sträcka på ett LÖPBAND så kommer nog själva loppet att gå som en baggis. Klart du redar det alldeles utmärkt!