03 juli 2008

Semester

Nu är den här: semestern!

8 kommentarer:

Sofy sa...

Grattis! Två veckor kvar för min del...de känns sjukt långa. Botar depressionen med resa till småland i morgon. Phu. NJUUUUT av bubblet bruden, och se till att bli frisk (eller inte sjuk!) Kram

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Grattis till semestern! Njut av sol, bubbel och ledighet! En annan jobbar ju 3 veckor till!

Anonym sa...

Så härligt! Jag jobbar till lunch imorgon och sen är jag också ledig!

carro sa...

Näh men jag har ju lite mer än 1 månad kvar. Men jag är inte bitter;-. Fasen va gött tjejen! Njut!!! Bubbel första semesterdagen...rätt tänkt:)

gullfot sa...

Ha en fantastisk semester!! :-)

Anonym sa...

Hoppas du får en fin semester.

Ebba sa...

Gud vad härligt! =) Ha det så kul i Spanien =)

Löpning & Livet sa...

Åh så härligt!