03 juli 2008

Träna med halsont

Snacka om taskig tajming.

Sveda (men ingen värk)

Jag vaknade tidigt imorse och kunde inte andas genom näsan. Sov någon timma till och när jag vaknade nästa gång kände jag att något inte stod rätt till i halsen. Det är inte som att svälja sandpapper. Men det är den där känslan av en slags strävhet som gör att jag måste svälja och svälja och när jag sväljer kan jag inte annat än känna att det faktiskt också svider. Jag har ont i halsen.

Fan.

Idag är det ju dags för grymmaste backträningen med Sofy och gänget. Det är ju idag som min rumpa ska puttas upp ytterligare några centimeter.

Jag har träningskläderna med mig men tänker inte träna med halsont. Däremot kan jag vänta och se om halsontet försvinner. Jag vill så gärna inviga semestern med lite svett och stumma ben.

6 kommentarer:

Anonym sa...

det är MYCKET synd om oss om vi blir sjuka... =/

Anonym sa...

Å nej! Hoppas det bara är något VÄLDIGT tillfälligt som går över fort som tusan!

Anonym sa...

ät glass och drick varmt te så kommer du säkert kunna köra med brudarna ikväll

Sofy sa...

JAAA, mer te, mer te, mer, te! ( du fattar vinken?!)

ruth kör med mig på lunchen o tess kommer ikväll...men det vore ju bra med en slitstark puma också!

kram

Anonym sa...

Känns som att alla åker på en sån där sommarförkylning! Mina kollegor som sitter bredvid mig är båda hemma med förkylning, feber o halsont - jag sitter här o försöker att inte känna efter för mycket!! usch..
Hoppas du inte åker på det!

Anonym sa...

Klokt tjejen, bädda ner dig med jordgubbar i stället :o)! Annars är min dunderkur varm whiskey med honung i!