25 september 2008

24 timmarsspinning till förmån för Rosa Bandet

Det bara blev.

En rejäl utmaning...

Fick en påminnelse från River att stötta marathonspinningen till förmån för rosa bandet som går av stapeln i oktober. Jag har vetat om spinningen sedan tidigare, sneglat lite avundsjuk på hemsidan men inte riktigt fattat att jag faktiskt också kan vara med. Trots att den är i Göteborg.


River skrev att det bara fanns några enstaka cyklar kvar och då var det något som tände till. Klart jag ska vara med! Och klart att Coola K, som jag gör alla utmaningar med, ska vara med. Och klart att vi ska spinna varannat pass i ett dygn!

Jag var eld och lågor imorse. Och bråttom var det. Tänk om det inte fanns några cyklar kvar! Jag försökte febrilt få tag på Coola K på telefonen men hon svarade inte. Panik utbröt nästan och när hon ringde mitt i ett möte smet jag ut för att berätta om utmaningen. Hon nappade! Så nu kör vi - den 25 oktober - till förmån för (bröst)cancerforskningen. Och oss själva!

(Tack River)

Har du inte möjlighet att cykla? Stötta insamlingen ändå!

10 kommentarer:

Sofy sa...

Bara ni två?! Ni är härligt galna, men bara på ett bra sätt!

Kram

Anonym sa...

Man bara måste älska er två!! :D

Anna (Orka mera) sa...

å vad roligt! Ni kommer att få det hur kul som helst! Hade jag inte haft födelsedagsfest den dan hade jag garanterat varit där!

Anonym sa...

Jag kan kanske också vara med och cykla ett eller två pass?
//Coola K's mamma Ulla

Anonym sa...

VAD GLAD JAG BLIR! ANMÄL DIG SNABBT SOM ATTANS OCH SÅ SES VI DÅ! :p. Och du och Coola Karin är ju helt galna, men jag gillar det :)

Löpning & Livet sa...

Jag vill också vara sådär cool :D

Anonym sa...

suck!! ;-)

Anonym sa...

Som arrangör måste man ju bara ÄLSKA er två :)

Anonym sa...

Hej, ville bara tala om att jag älskar din blogg och jag finner alltid inspiration här när min träning går tungt! :) Ha det bra!

Anonym sa...

Roligt! Då får jag se en av er på min klass (nr 2)!

Ulla- det går utmärkt att cykla enstaka klasser. Välkommen!