02 september 2008

Adidas Bounce Ikewa

Något spännande väntade på mig på posten så jag gick omvägen dit bara för att se vad det var.

Gymskor

Jag har numer två par Adidasskor i min ägo. Mina Adistar och ett par sprillans nya Adidas Bounce Ikewa. Löpardojjorna har jag köpt. De senare har jag fått. Jag hämtade ut dem på posten alldeles nyss. Jag är väldigt excited. Jag har aldrig fått någonting förut. Eller jo, jag fick två sportdrycker på triathlontävlingen förra helgen och jag fick några prover på bars från Paulún i våras. Men aldrig något i paritet med ett par skor. Det är sådant som Blondinbella och Kenza får. Men jag behövde faktiskt ett par nya gymskor (fast när gör man inte det?). Att köra hopp- och studspass i joggingdojjor är ingen bra idé - de är dämpade på fel ställen.

Den som inga gymskor har, den får gå med foten bar.

Jag i en mycket tråkig ICA-affär (den på Hornsgatan)
med ett mycket spännande skopaket.
Och en förpackning te.
(Varför skulle jag hålla i det för, Grabben?)

Adidas Bounce Ikewa

Naturligtvis har jag fått dem för att jag ska skriva om dem. Det gör jag redan nu - men det återstår att testa dem! Utseendemässigt är de helt okej även om luftrullarna under hälen gör att skon ser lite klumpig ut. Men jag gillar att den är svart, och jag gillar att den är skön. Tydligen har designen utvecklats för att passa den skandinaviska marknaden. Jag förstår inte riktigt vad som menas med detta. Vad är det med denna sko som är typiskt skandinavisk? Det skulle vara att den är svart då. Vad tycker ni?

13 kommentarer:

TheLoonyNail sa...

wow! Schysst e gratisgskor! Jag tycker att de ser helt ok ut. Skulle gärna ha dem på gymet!

Susanna sa...

Jag tycker att de är hur snygga som helst! Lyckliga du som får saker :)

Löpning & Livet sa...

Skor kan man aldrig få för många av! Särskilt inte när de är gratis :)

Anonym sa...

Coolt! :), Jag behöver också ett par "gymskor", kan du hälsa dom det nästa gång? :P

gullfot sa...

Gratis är gott, grattis! :-) Men jag som tror på naturens egen biomekanik tycker allt de ser ut som ena riktiga monster ;-)

Anna (Orka mera) sa...

Nämen gud vad kul!! Jag vill också ha nya skor. Snygga var dom dessutom!

Anonym sa...

försök fixa asics nästa gång!

(för övrigt låter jag hemsk om du aldrig fått något av mig :-(

Ebba sa...

Värsta lyxen ;) Ser snygga ut! Hoppas att de fungerar bra också. Är i stort behov av ett par nya springskor, mina gick sönder imorse.. Kanske kan du skicka över ett par?! ;D Haha

Anonym sa...

Jäkligt tråkigt om du ska börja göra reklam för produkter du fått gratis. Hur stor är sannolikheten att du säger att dom är skit? Väldigt, väldigt liten.

Anonym sa...

Det sägs ju att skandinaver har breda fötter, kan det vara det de syftar på? Annars vet jag inte... Men fringisar är ju alltid nice =)

Miel sa...

Jeg og tenkte på det med brede føtter når du skrev tilpasset skandinaver.

Så veldig kule ut da!

Matilda sa...

underbar blogg, glad att jag hittat den =) är oxå träningsfreak, men är just nu i en djup formsvacka efter min senaste graviditet och jag har svårt att hitta motivationen att ta mig tillbaka... ska läsa din blog med andakt, och kanske inspireras till att hitta nya vägar för att få tillbaka träningslusten igen...

Anonym sa...

Hei!

Jeg har vært på jakt etter disse skoene i et par måneder nå, men finner ikke butikker som selger de. Har du et tips? :)

Hilsen fra Norge:)