29 maj 2007

Communities - löpning

Internet är inte så bra. Man borde ju träna istället. Men om du någon gång skulle prioritera att vara soffpotatis istället för hurtbulle, så kolla in några träningscommunities.


Communities - löpning
Det finns en hel radda med träningstipssidor. De stora märkena inom skor och annan sportutrustning och mat har dem. Adidas, Kellogs K, ProViva, Reebok och AXA är bara några exempel.

Men det finns också många communities, forum, där man kan diskutera träning. Just löparforum har det poppat upp en del av den senaste tiden. Jag är inne på Puls ibland och läser inlägg (mycket löpning). Även Funbeat ska vara bra (träningsdagbok för all träning) men jag orkar inte fylla i en massa träningsstatistik och grejer. Jag har också hittat till Jogg (löpning)som jag tycker är rätt så schysst och så hittade jag nyss Tricket (också rätt mycket löpning) som jag tänkte nämna även om jag inte blev så imponerad av det.

Grejen med communities är att man förvisso kan sitta och tappa bort en massa värdefull tid, men desto viktigare kan man hitta jättemycket bra inspiraton och tips och få svar på alla sina oställda frågor!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipsen! :)