08 augusti 2007

Ja ä inte bitter...


Kollade in höstens nya scheman från SATS idag...

Inget nytt under solen

Jag hade hoppats på någon rolig nyhet bland SATS-klasserna i höst. Samtidigt som jag är lite besviken över att det är i stort sett samma gamla schema som förut så visste jag ju med mig att det inte skulle bli något nytt. För då hade nog hela världen och hans fru vetat om det.

Att vissa av de gula spinningklasserna nu också blir pulsklasser betraktar jag inte som en nyhet. Men någonting nytt hade de väl kunnat klämma ur sig? Eller så är det jag som är på mitt allra bästa bitterhumör idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad kul att du ska flytta till Halmstad! Då kan vi ju ta en joggingtur eller två ihop! Hur gick det förresten med det där jobbet i Båstad?

Anonym sa...

vad tråkigt att det inte var något nytt. vi ska börja med pliates här =)

Anonym sa...

pilates heter det ju såklart

Puma sa...

Nannis:
Jajamen! Vi kan strandjogga på Mellbystrand eller Tylösand!! Och sen kan vi bada :-)

Cizzi:
Pilates ska vara bra säger de som vet. Jag har försökt, men det går så långsamt. Man ska nog ge det lite tid och få in rörelserna... men kul med nyheter!!!

Terese sa...

Trist att du inte gillar det nya schemat. Men har du verkligen provat alla olika gruppträningsklasser som vi har på sata? Annars blir det ju nyheter för dig även om de har stått med på schemat ett tag. Jag tror att man inte kan komma med nyheter varje nytt schema, utan varje ny klass som läggs in måste få chansen att växa till sig. Men vad vet jag ... jag jobbar inte med att göra schemat längre (jobbade med cykelschemat förut), nu levererar jag bara produkterna.

Puma sa...

Terese:
Nej jag har inte provat alla klasser men av de jag provat finns det många jag verkligen gillar!! Till exempel boxen och dansen. Och nog blir det lite nytt iom att musiken byts ut... men ändå liksom. :-) En sak till som du gärna får föra vidare till SATS är att det vore väldigt roligt om de hade lite fler teoretiska "klasser". På SATS Regeringsgatan hade Drew en liten lektion i fettförbränning t.ex., något som var väldigt uppskattat. Jag skulle vilja se fler liknande aktiviteter!