06 augusti 2007

Mjooosick

Min illgröna Ipod kommer imorgon och jag är i full färd med att fixa musiken som ska fylla dess lilla minimala inre.

Vilken musik tränar man bäst till?

Jag tycker faktiskt att lugna låtar passar bra att träna till. Men de måste vara riktigt bra. Som Pussycat Dolls lilla lugna ballad (vet inte vad den heter). Den skulle jag kunna köra intervall till. Men, jag förstår att de flesta inte håller med mig.

Hur som helst så har Amerikanska Fitness Magazine listat några låtar de tycker passar bra att träna till. Jag ska absolut skriva ned några jag tycker låter lovande, och fixa hem dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar lyssna på Yazoo eller Pet shop boys när jag går/joggar :)

Anonym sa...

jag kör till lite allt möjligt. just nu är det mycket rihanna (som jag vet att du tröttnat på) ;)