18 mars 2008

Puma hissar och dissar

I väntan på SJ.

Toppen och botten

Min gigantiska följeslagare är packad. Jag pratar om min supersmarta ski bag från Dakine såklart. Det bästa köp jag någonsin gjort, typ. Här får jag plats med både skidor, pjäxor och skidkläder. Ja det är sant. Halleluja! Nu ska jag bara orka släpa den till Centralen också. Jag kan inte lita på grabbens hjälp för hans Dakine är lika stor och tung.

Men det var inte det jag ville säga. Egentligen ville jag bara hissa en blogg. Jag tycker Marys funrun-blogg är riktigt rolig. Ja förutom det att katten varit på sjukan förstås. Heja Funrun!


Jag skulle ju dissa något också... Trots att jag är typ världens snällaste (förutom då jag är ute och springer för jag har både gett finger och dunkat på bilar som jag haft närkontakt med. Fast det har faktiskt inte varit mitt fel. Ja, enligt mig alltså...) tycker jag faktiskt att det finns några riktigt dåliga träningsbloggar.





Ja, inlägget tog faktiskt slut där.

11 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahaha... ja du, ibland e du klok du *s*
Ha det så roligt på tåget uppåt

Ebba sa...

Haha. =) Hoppas att du får det kul i Åre (och att jag inte tillhör din diss...)!

Puma sa...

Nilla:
Ibland? vadå, alltid väl? Det ska bli skitskoj på tåget. Jag ogillar starkt nattåg. Känner mig alltid så dammig efteråt.

Ebba:
Kära Ebba, du och jag har ju hängt ihop sen starten!!! Jag vinkar till dig i Östersund!

Anonym sa...

haha, och nu blev man inte alls nyfiken :) Ha så himla kul i Åre!

Anonym sa...

Håller med... Men det finns bloggar som är mycketmycketmycket värre, och det är anorexiabloggarna. Var inne o surfade runt på lite såna häromkvällen, och det fick mig att må RIKTIGT dåligt.

Nannis sa...

Haha, jag tar definitivt åt mig även om jag inte har en träningsblogg till 100%, oavsett om det var riktat åt mig eller inte! :) Jag är en värdelös bloggare!

MarathonMia sa...

kul att du är så kaxig! :-) Men...har du sagt A får du säga B. Alla har ju rätt att tycka precis vad de vill... Take it or leave it.

Kör några svängar åt mig i Åre, får inte ett enda åk i år :-(

Anonym sa...

Ha, nannis!
Jag tror inte alls att du är en värdelös bloggare, men jag är det! När jag började blogga så var det aldrig nån som läste, trots att jag hann skriva typ 4 inlägg innan jag gav upp!

Anonym sa...

aha, nu förstår jag varifrån mina nya läsare kommer! =) tack för hiss! =)
Ha't så kul i backarna, jag är grymt avundsjuk!

Nannis sa...

Grabben: Det säger du bara för att jag bor i Halland! ;)

Anonym sa...

Ha det toppen i Åre & hör gärna av dig om du behöver tips/hjälp/moraliskt stöd med kosten :)

F.ö. har vi äntligen fått flytta hem igen - ska bli SÅ skönt att komma in i normala rutiner igen. Vi ses snart på ett Pia-pass nära dig ;)