25 april 2008

Boot Camp

Blogger boot camp närmar sig med de rätta stormstegen. I min värld har det redan hänt. Inatt drömde jag nämligen om det. Det är Sofys fel - eller förtjänst - eftersom jag hade nöjet att prata med henne under dagen igår. Som alla drömmar var det en konstig dröm och trots att upplevelsen var glasklar precis när jag vaknade har det mesta av drömmen fallit ur mitt medvetande nu (varför blir det alltid så?). Märkligt nog tränade vi aldrig i drömmen, men vi var alla ute och åt på lördagskvällen och jag fick av någon anledning sitta vid ett annat bord tillsammans med min arbetskollega - och prata jobb - medan ni andra pratade träning och annat roligt (om det nu finns mer till livet än träning?). Betyder det att jag ska jobba mindre?

4 kommentarer:

Sofy sa...

Ha, ha, ha. I think so!
Trevlig helg sötis!

Silverscreen sa...

Snart är det dags. Jag drömde också om Blogger boot-camp för någon vecka sedan.

Du får se till att ta det lite lugnare på jobbet! :)

Anonym sa...

Ibland undrar man om man inte lägger för mkt tid på jobbet... Som igår när jag somnade efter ett någongång för att jag låg och filade på en idé... Trots att klockan var ställd på 06.00!

Ebba sa...

Haha ja, kanske det. ;)