07 maj 2008

Träningsmotivation

Helgens "träningsläger" gav mersmak. Jag vill inte annat än träna långa intensiva dagar och blanda med totalvila. Idag ska jag försöka göra till en sådan dag. Ja så mycket som det bara går när man samtidigt jobbar heltid. Snabbdistans på lunchen och kanske dubbelspinningpass ikväll, om allt flyter på som det ska och jag kan gå några minuter tidigare från jobbet. Klickar allt som det ska blir morgondagen en skön vilodag. Jag vill tillbaka till mitt 2+1-tänk. Det funkade bra, för kroppen och i huvudet!

3 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Du fick mitt mail va, igår alltså!?

Erika sa...

Håller med, har sån mersmak att jag starkt funderar på att byta gym för att kunna varva löpningen med spinning (som jag blev helt förälskad i) och andra bra pass.

Vi borde få till ett till boot camp i höst innan mörkret lägger sig så vi får extra inspiration och motivation inför höst/vintersäsongen...

Puma sa...

Nilla:
ja!!

Erika:
Ja visst är det kul med spinning! Och PT-cirkel! Och boot camp!