28 november 2008

Vinn träningsbok!

Jag störtgillar nya träningsbibeln "Stora boken om styrketräning". Rejäl, inspirerande och informativ - allt på en och samma gång. Det kan inte bli bättre! Eller jo, jag skulle gärna vilja programmera in varenda sida i hjärnan så att jag kommer ihåg allt...


Nu kan du också vinna ditt eget ex!

Jag har bönat och bett och har 3 exemplar av boken att tävla ut till er. Allt du behöver göra är att namnge en av författarna till boken och dela med dig av din favoritstyrkeövning!

Maila ditt svar till traningsblog@gmail.com
Tävlingen avslutas söndag 31/11 klockan 18.00

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste bara säga det att efter att ha läst igenom lite från din blogg så blir man så peppad! har precis nu anmält mig till dubbelpass på gymmet på måndag och är svinmotiverad!

kramkram

Anonym sa...

*kliar sig i huvudet*
Har inte November 30 dagar? :)

Puma sa...

Sofiaa:
Kul :-) Kör så det ryker på gymmet!

Anonym:
Ja... jag hade nog inte alla hemma när jag skrev det där...