22 augusti 2006

Dundertabbe

På listan över motionslopp för i år står Tjejmilen.

Tjejmilen

Det är svårt att springa ett motionslopp om man inte är anmäld. Och det har precis visat sig att jag inte är det. Vilken miss! Jag anmälde mig till mina lopp tidigt i våras men av någon anledning har jag missat det största av alla - Tjejmilen.

Men det gör inget. Just nu är jag ganska anti-tjejmilen ändå. Deras träningstillfällen har varit under all kritik (ni som läst tidigare inlägg vet detta) och ringer man kansliet är de avsnäsande och allt annat än service minded. Dessutom har de noll koll på telefontider vilket bidrar till min irritation. Nej Tjejmilen verkar tro att de är lite förmer, och det är inte en nyttig sits att vara i. Jag kommer förmodligen inte att efteranmäla mig för runt 350 spänn utan springer min mil någon annanstans!

Inga kommentarer: