21 augusti 2006

Startskottet

Idag går startskottet av för många skolor och dagis, kurser och utbildningar och framför allt för SATS nya höstschema! Så mycket kul!

Det finns så mycket roligt på deras schema att min kommande vecka är alldeles fullmatad med träning. En massa härlig gym- och inomhusträning trots att jag kanske egentligen borde satsa på kvalitetsträning inför Tjejmilen på söndag... men äh, jag får klämma in lite sådant också... hmm... någonstans...

Måndag: Pulsspinning (favoritpasset!)
Tisdag: Morgonjogg (om jag kommer upp...)
Kinesis (aldrig provat så det ska bli kul)
Intervallpass (kort men koncist)
Onsdag: PT-cirkel (härligt tuff bootcampträning kanske?)
Jogging (för att få ut mjölksyran ur musklerna)
Torsdag: Pulsspinning
Fredag: Morgonjogg (host host)
Box (har velat prova box så länge!)
Lördag: 90 min spinning...
Söndag: Examen: Tjejmilen!

Ok, jag vet med mig att planen är en smula orealistisk så det kommer garanterat att bli bortfall men denna plan ger definitivt utrymme till det!

Inga kommentarer: