26 november 2007

Träningsdag

Sitter här och längtar.

Träningsdag

Imorgon ska jag träna. Jättemycket. Så mycket att jag inte riktigt vet vad jag ska göra och när. Det finns ju så mycket kul! Terese laddar med nytt spinningupplägg imorgon bitti, men samtidigt borde jag ta just morgonen i akt och löpträna lite. På kvällen ska jag försöka hålla koll på koordinationen och ge body combaten en andra chans men kanske kan jag göra något kort och intensivt på lunchen också? Åh, det finns så mycket roligt! Jag har inte tid att jobba. Jag vill träna på heltid!

11 kommentarer:

Anonym sa...

men herregud!!! smurf smurf smurf!!!!! satt just och filosoferade och tänkte och plitade på en speciell önskelista och skrev bland annat "önskar att jag slappa jobba så jag kunde träna mer" hahaha!!! kan man bli heltidstränare med bra betalt på någe vis?!

Anonym sa...

men herregud!!! smurf smurf smurf!!!!! satt just och filosoferade och tänkte och plitade på en speciell önskelista och skrev bland annat "önskar att jag slappa jobba så jag kunde träna mer" hahaha!!! kan man bli heltidstränare med bra betalt på någe vis?!

Anonym sa...

haha samma här, längtar tills imorrn=)

löpningseufori sa...

åh, ja! träning på heltid vore så himla perfekt. UNDERBART!

Anonym sa...

Guud vad härligt det låter med sån inspiration och motivation!

Och träna på heltid istället för jobba...lovely!

Anna (Orka mera) sa...

Jag kan inte annat än att hålla med! Träna hela dagarna...vilken dröm!

Anonym sa...

Åh.. det ska jag skriva på min önskelista, på förstaplats. Sen får jag väl hoppas att tomten är "lite" extra generös :P
Hoppas du får en härlig träningsdag!

Terese sa...

Gissar att det blev löpning för dig imorse. Men tänk om du hade kommit till cyklingen, då hade vi varit 32. Kanske nästa vecka slår vi rekordet igen ...

Vill också löpa. Blir på torsdag!

Anonym sa...

Ja, tänk vilken dröm om man fick träna på heltid. Du får satsa på någon form av idrott eller kanske bli kändis instruktör? :-)

Anonym sa...

Jag har inte heller tid att jobba egentligen. Håller på att planera in en vårsemester som ska användas till enbart träning! :)

Anonym sa...

bli brandman, jobba skift med massor med lediga dagar plus fys en timme varje arbetspass, helty perfekt ;)