27 december 2007

Träningsmusik

Jag laddar IPoden inför mitt stundande långpass så att jag sitter här framför datorskärmen är rättfärdigat.

Anastacia

Jag har en ny favoritträningslåt: Everything burns med Ben Moody feat. Anastacia. Det är förvisso en lugn låt - men oj vilket sug. Efter 2 minuter och 30 sekunder kommer min favoritdel. Här drar jag på. Ökar löpsteget, andas snabbare, kör tyngre, vill mer. Det behövs ingen dunka-dunka för att nå maxpuls.

Anastacia gör överlag riktigt bra låtar som är grymma att träna till. Min favoritträningslåt genom alla tider är Anastacias Left Outside Alone (kolla in den här). Så fort jag hör den låten, oavsett var jag är, kommer träningsrushen över mig. Jag ryser över hela kroppen och känner en enorm träningslängtan!

1 kommentar:

j sa...

tack för låttipset! nya låtar till ipoden är alltid kanon!