06 mars 2008

Träna med Paolo Roberto

Grabben har köpt Paolo Robertos träningsbok. Fan vad bra den är, var min första tanke när jag bläddrade igenom den. Kul övningar (ja, de flesta. Enarmsarmhävningar och armhävningar med studs är inte min kopp med te) men framförallt - inspirerande bilder som gör att jag vill. Ur inspirationssynpunkt slår den här boken t.ex. Cia Larssons styrketräningsbok med hästlängder. Att det "räcker" med en kvart om dagen har jag glömt efter ett par sidor. Jag vill också hoppa hopprepsspurter, göra Kamikazes och stretcha mig skitig. Bring on the real stuff, liksom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske är värt ett inköp, har funderat på den ett tag =)!

Em Löfgren sa...

hej vännen!!! nu är jag tillbaka!! och läst dina inlägg som jag missat! härligt jobbat bruttan med löpbandsmaran!! jag är sjukt imponerad ska du veta!!!!

Anonym sa...

Tack! Jag ska snart skriva ett blogginlägg om min pappa, tänkte jag.

Karin sa...

åhh coolt! Kan vi inte köra lite såna träningscamps sen då? Bara skita ner oss o träna alla de galna övningarna? Eller ha hinderbana inne på Zenit eller vad som. Vi är ju ökända där ändå så...spela roll :-)