11 augusti 2008

Jag orkar inte!

För en gångs skull blev det för jobbigt.

Måndagschock

Det är måndag och jag behöver helg. Jobbdagen gick fort men att-göra-listan var lång och powerpointpresentationen jag skulle uppdatera på 98 slides. Stress och press och inget mellanmål och klockan 18 var livet ganska surt. Visst lockade trappavsatserna uppför Skinnarviksberget. Jag önskade mig både back- och trappträning efter jobbet. Jag orkade bara inte ta mig dit. Nu sitter jag här och klockan är 22.19 och det är egentligen inte så sent ur träningssynpunkt för en galen Puma som mig men idag ska jag faktiskt gå och lägga mig istället. Idag har knoppen sagt sitt. God natt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

sov så gott puman, imorgon är det en ny dag!

Anonym sa...

skönhetsömnen är ju viktig den med. Sov så gott!

Magda Gad sa...

ibland behöver man helt enkelt 48 timmar per dygn - men det får man ju tyvärr aldrig...

Ebba sa...

hej hej! hoppas allt är bra hemma =) har kommit till australien nu, men har världens hemlängtan. du som rest mycket, kanske har några bra tips till lilla mig? :P vill ju inte ge upp redan..

Sofy sa...

Powerpuma kanske vissa dagar behöver lägga energin på powerpoint? hi, hi... Idag är en annan dag för träning!

Puma sa...

Funrun:
Idag var faktiskt en ny dag!

Ofelia:
:)

Magda:
Orättvist!

Sofy:
Att skapa powerpoints är sååå dränerande!!