14 september 2007

Fre 14 sep (forts.): Mer spinning

Psst...

Lite mer spinning

Ni som tycker att min blogg är ett massa tjatande om spinningklasser kan sluta läsa nu. För jag var nyss på ännu en klass.

Inte bara jag förresten, marathonlöparen och klippdockan Anna Rahm vässade också löparbenen på cykeln på samma pass... för inte tror jag att hon är på gång att byta idrottskarriär. Så i början av klassen fick instruktörs-Pia konkurrens om uppmärksamheten. För vi svenskar är väldigt bra på att titta och stirra (men jäkligt dåliga på att ta kontakt och säga hej).

Precis som på lunchen hade jag svårt att komma upp i puls (låg på 80% av max som mest). Men jag är övertygad om att det sitter mer i benens trött- och seghet än någon annanstans. Det ska bli extra skönt med en vilodag när jag är sådär supertrött.

Ni missar väl inte Golden League ikväll? Regn ute och friidrott inne - vilken perfekt kombo! (Grabben har precis meddelat att han minsann ska se den inspelade maran från VM på video ikväll. Vilken nörd.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! tack så mycket =) Ja jag har också stött på ganska många som ska tävla.. det är intressant eftersom det har varit en så okänd gren tidigare =)

P@rtyplupp sa...

Hej hej!!
Har hittat hit idag !!
Du verkar ha en himla intressant blogg !! LÄnkar till dej...om det är OK ????
MIn blogg: http://traningsplupp.blogspot.com/
Kör hårt !!! /Belinda

Anonym sa...

nej men det är ju härligt med en massa spinning =) speciellt nu när jag är sjuk. då kommer jag hit och läser istället. haha