03 augusti 2008

Ingenting är omöjligt

Jag är imponerad.

Ni är så jäkla bra allihopa!

Det går ett sus genom mina bloggkontakter just nu. Alla överträffar de sig själva på ett eller annat sätt. Det inspirerar. Inspirerar mig till att faktiskt förstå att ingenting är omöjligt. Ultra-Fredrika springer marathon mellan två konferenser som den naturligaste sak i världen. Funrun gör 10 mil på ett bräde. Klokaste Anna springer 6 mil bara sådär och jag har nyss snackat med Coola Karin som genomfört en väldigt lyckad iron man. Och jag tror det finns fler där ute som gör alldeles väldigt stora saker - och det är så jäkla grymt!

7 kommentarer:

Magda Gad sa...

Härligt. Inspiration är det bästa som finns.

Anonym sa...

och inte att förglömma: Puma herself, som är envisare än något annat jag sett - och som dessutom alltid verkar ha ett leende på läpparna! DU är en inspiration!

Anonym sa...

Hmm, det är väl bara jag då som inte gör nåt vettigt, men så har jag ju ingen blogg heller

Anonym sa...

ja, jag måste också säga att min puma är grym, väldigt grym!

:-)

Anonym sa...

Jag själv lyckades springa en och en halv mil (en och en halv timme tog det) för första gången i fredags - det var stort för mig! och du är grym som inspirationskälla ska du veta!

Silverscreen sa...

Du är en stor inspiration du med! Du har varit det sedan jag hittade din blogg :) Och säger som funrun, du verkar alltid ha ett leende på läpparna trots att det kanske är lite motigt! :)

Grabben: Japp, hon är himla grym! :)

Cizzi sa...

Ja, det smittar av sig! Se bara på min toppen-runda idag! =) Tack alla för att ni inspirerar!