15 augusti 2007

Lateral Thigh Trainerlycklig?

Det är hemskt hur den lömska TV-shopreklamen kan skapa ett sådant begär.


Lateral Thigh Trainer

Jag vet inte hur jag hamnade framför TV-shop. Men jag tror det hände på hotellet i Norrköping förra veckan. Jag blev fast. Och än värre, jag fick det där "jag måste ha-begäret". Om jag bara köper den där Lateral Thigh Trainermaskinen så kommer jag bli välskapt och lycklig. Det tar ju ingen tid alls. Den tar ju ingen plats alls. Den är ju så rolig och man blir ju så smal och perfekt. Allt det där har inslaget om apparaten lovat. Och det är så svårt att inte gå på.

(Lateral Thigh Trainer säljs bland annat på www.tvshop.se och kostar runt 1200 kronor. Den skiljer sig från en traditionell stepmaskin eftersom man även tränar i sidled)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, mycket man vill ha ...

Men du kan ju alltid önska den i julklapp eller när du fyller år!

Titta inte för mycket på TV Shop bara, då shoppar du snart för mycket ...

Puma sa...

Anonym:
Mmm... men jag kan ju kanske ta och öppna ytterdörren och gå ut och gå istället. Fast... då missar jag ju CSI...

Sporty Spice sa...

Allt som låter för bra för att vara sant är det också. Den komer med största sannolikhet hamna under din säng och stå där och damma. Och ben och lår finns det mycket, mycket bättre (och billigare) övningar för. De på tv-shop har dessutom tränat stenhårt i åratal och hårddeffat innan reklamsnuten fimlades. Gå inte på!!!

Anonym sa...

ja man får se de för vad det är, en trampamaskin! gillar inte TV- shop men det kan säkert ha okej grejoir oxå! jag köpte min sån där tramp på Stadium för 500 pix! =) det var jag nöjd med! fats man inte trampar i sidleds, men jag tror mig ana att den rörelsen kommer göra ont i höften i längden! anyhow så är det bra att ha en sån där grej hemma! ingen ursäkt att inte röra sig när de regnar! och min har inte dammat ihop under sängen utan slitis väl! =)

Anonym sa...

ja man får se de för vad det är, en trampamaskin! gillar inte TV- shop men det kan säkert ha okej grejoir oxå! jag köpte min sån där tramp på Stadium för 500 pix! =) det var jag nöjd med! fats man inte trampar i sidleds, men jag tror mig ana att den rörelsen kommer göra ont i höften i längden! anyhow så är det bra att ha en sån där grej hemma! ingen ursäkt att inte röra sig när de regnar! och min har inte dammat ihop under sängen utan slitis väl! =)

Anonym sa...

Såna där skridsko-step-maskiner har vi ju på SATS också. Tycker du kan prova där först innan du köper nåt. Personligen tyckte jag bara att dom va obehagliga att stå på, men det kanske är en vanesak.

Anonym sa...

usch vilket humbug. haha

Puma sa...

ms:
japp, körde på den på sats senast nu ikväll faktiskt. skitjobbigt! kunde inte alls köra på någon hög intensitet alls... men det tog bra i benen!

cizzi:
ja... det är väl det. men ändå liksom... haha.

Jenniiz sa...

En sådan har jag, som jag har tagit fram igen - ska få en ny chans....