15 augusti 2007

Ons 15 aug: Tidig spinning

Hann knappt till morgonens spinning och med jäkten i halsen försvann flytet.

Spinning

Jag lämnade lägenheten 06.05 och tyckte att jag hade gott om tid. Spinningen började ju först 06.30 och jag skulle bara några stationer. Men när jag kom ner till tunnelbaneperrongen lyste det med feta, röda bokstäver i ögonen på mig: nästa tåg går om sju minuter. Och sedan var jag tvungen att byta tåg, och vänta även där. När jag klev av på Hötorget stod klockan på 06.29 och plötsligt var det jäkligt bråttom.

Jag blev tre minuter sen. Men när man jäktar och har bråttom så blir saker och ting lite på halvsniskan. Så träningsbyxorna satt inte riktigt rätt och cykeln blev inte så jättenoga inställd och jag hade bara halvgammalt vatten i flaskan. Så det blev ingen vidare spinning. Det mentala fokuset var för jäktat...

Men jag har i alla fall lite träningsvärk i ryggen för igår. Alltid något!

1 kommentar:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Men vi va där!!! å vi va bra! *Skrattar*