29 augusti 2008

Fre 29 aug: Styrketräning för överkroppen

Man hinner mycket på 30 minuter.

Inte utan min post it

Bicepscurls i cc med rep. Hammercurls med hantlar. Axellyft åt sidan med hantlar och med gummiband. Axellyft rakt fram med viktplatta. Liggande omvända flyes med hantlar. Axeldrag till haka i cc och med stång. Allt fanns uppskrivet på min gröna post it. Allt hanns med.

3 set, 10-12 reps. Det hade inte gått utan min post it. Då hade jag sölat för mycket emellan övningarna. Undrat vad jag skulle göra härnäst. Jag tackar post it-lappen för min träningsfrid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat och tack för post it-tipset =)

MarathonMia sa...

hela mitt skrivbord är täckt med post it. men det står inte en enda armhävning på någon av dem. Ännu. Åtgärdas med det omedelbaraste! Tack för tipset!