25 augusti 2008

Önsketankar

Jag vill inte sitta här och jobba. Inte just nu i alla fall. Just nu vill jag hem fort som ögat, byta om till springkläder och sätta Ipodlurarna i öronen. Sedan vill jag ut och testspringa en av mina favoritrundor: på tid! Tiden ska bli mitt index. I höst ska tiden kapas, förbättras och överträffas. Till skillnad från mitt 400-metersindex vet jag inte hur lång kvällens runda är. Men det spelar inte så stor roll. Jag märker ju tydlig skillnad när jag blir snabbare. Klockan visar vägen.

8 kommentarer:

Sofy sa...

Hi, hi, vilken härlig idé!
Den stora frågan uppenbarar sig; kommer du att ge allt? Maxa? Sprinta upploppet som om det var en jagande galning bakom? Eller är det bara en springrunda "för att ha lite koll" liksom...

Kram

Anonym sa...

jaha, nu fattar jag vad du håller på med!

Sanna sa...

Lycka till :-)

Puma sa...

Sofy:
Jag ska försöka se det som ett 90%-pass. Inte söndagsjogga alltså. Samtidigt är jag så dålig på att maxa. Tokdålig. Man jag ska försöka.

Grabben:
Jajamen!
Du, om du är hemma till torsdag får du följa med ut och springa. Jag har till och med planerat mina löprundor för denna vecka. Vet precis var jag ska springa!! Och du ska med!! Ikväll ska jag lägga upp en icke fördelaktig bild på dig. Eller själva bilden är väl ok - men inte den image du förmedlar. Hihi.

Puma sa...

Susanne:
Tack tack!

MarathonMia sa...

Låter som ett helskönt måndagsnöje. Jag kopierar.

Anonym sa...

VA??

ska du hänga ut hemska bilder på mig? vad har jag nu gjort? eller inte gjort?

Erika sa...

Skönt upplägg på kvällen!
Vilken är din absoluta favoritrunda?